Måndag igen

Då var det en ny vecka igen då.... Bara två veckor kvar att jobba sen är det jul och som innebär att jag ska vara ledig under hela julen, så skönt!!
Igår var jag och mamma på o helga natt men jag kunde bara stå en timme sen fick jag så ont i ryggen så vi var tvungna att ge oss. Så idag har jag svin ont i ryggen, när att jag stannade hemma idag. Men vi har möte och så ikväll på jobbet så det är väl lika bra att vara här då.
Andreas och Aron är till stockholm idag och roar sig, skulle jag oxå vilja vara!!! Hoppas att han hittar några fina julklappar till mig, hihih.
Nej nu ska jag väl ta och göra något nyttigt i stället.....
Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0