Onsdag

Har inte orkat skriva här på ett tag då jag har tänkt mycket på Katla och så.... Men nu känns det bättre för jag vet att hon är på ett bra ställe nu där hon kan springa runt med Jänta och Irja :)
Sitter på jobbet och ska börja jobba om ca 15 min. Imorn är sista dagen att jobba den här veckan, skönt! Dom här veckorna känns alltid så mycket lättare att jobba. Kallt var det idag med när jag gick upp kl 05.00 så det fick bli en rikgit varmdusch innan jobbet.
Idag är det bara 96 dagar kvar till BF sen kommer man väl säkert gå över tiden med så... Men det är nedräkning i alla fall :) Ska åka och handla med mamma och pappa idag och då ska vi åka till babyproffsen med och hämta ut babyboxen, ska bli roligt att se vad den innehåller :)
Ska baka pepparkakor med barnen på dagis idag med, gott! Men jag kommer att vara trött i eftermiddag då jag har sovit väldigt dåligt i natt, vet inte om det är magen som gör det eller att det är fullmåne ute....
Nej nu ska jag ta och fixa lite the och sen gå och umgås med barnen.

Ha en bra dag!!


Så här vill jag att det ska se ut ute nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0