Vingåker

Hoppas alla har haft en bra och mysig jul! Vi var i Karlskoga och firade med Owén familjen, det var trevligt! Fick ett halsband av Andreas familj och sen lite andra små saker. Av Andreas fick jag nya Kent skivan och hela Kent boxen, mycket nöjd :)
Dagen efter jul var vi hem till Björkhaga och åt mat och umgicks med mina föräldrar och bror. Fick presentkort på Saker och Sockor (där vi köpte vagnen) och sen även regnskydd och sköt väska till vagnen som kommer att ligga i när vi hämtar den. Fick presentkort på att gå och fixa håret med, det får bli till våren.
Idag har hela familjen varit till Vingåker och handlat. Blev massor med bebis kläder och sen ett par Puma skor till mig som jag ska ha när jag är ute och kör vagn i vår :) Andreas köpte en skjorta och två slippsar och sen lite kläder till sitt nya jobb :)
På nyår blir det att umgås med mamma och pappa som kommer hit, då blir det tre rätters middag, ska bli mycket trevligt :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Mina nya skor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0