Godmorgon

Eller ska jag säga tröttmorgon.... Idag är jag riktigt trött, fattar inte riktigt varför heller för i natt har jag sovit rikgit bra. Har kännt lite hur Bullen har hoppat runt i magen men inte så mycket. Var tydligen trött igår för jag pratade lite med Andreas när jag låg i sängen och sen när han skulle gå och lägga sig 10 minuter senare så sov jag, oj då... Hade en skön kväll hemma igår då vi satt och pratade och lyssnade på musik typ i 2 timmar, avkopplande!
Har ni läst om de stackars grisarna? Det är ju helt fruktansvärt hur man kan behandla djur på det sättet. Tur att man inte äter någon julskinka och äter nötkött och vilti stället.
Vill att det ska bli lördag snart!!! För då ska jag och klippa mig kl 10 sen ska jag ta en sväng på stan och shopa julklappar, vet ganska så exakt vad jag ska ha. Sen ska jag gå till body shop då jag fick ett sms igår om en gratis mini sminkning som jag tänkte passa på att göra. Så det kommer bli en rikgit spa dag på lördag :) Sen på kvällen är vi ett jätte stort gäng som ska ut och äta julbord på Karlslunds herrgård, längtar!!! Det skulle vara så mysigt att bara ha en mys helg med Andreas men det får bli båda delarna :)
På söndag är det julmarknad och fika med Sussi som gäller (hoppas jag) och sen fixa med gardiner och ljus hemma, underbart :)
Nu ska jag ta och fixa lite gröt till barnen till frukosten.....
Ha en riktigt bra dag!!

Hörde en rolig sak igår "tiden den går och andra åker bil" så grymt fyndigt, haha!



Nu längtar jag ju tillbaka till London när jag ser den här bilden, såg ut så i nästan varje Body shop butik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0