Grattis mamma!!

Idag fyller min kära mor år så i eftermiddag ska vi hem till Björkhaga och fira henne. Tror att det blir mat och gott till fika. Vet att det blir en tårta i alla fall :)

Igår kväll somnade jag väl runt 21, jätte roligt på en fredag... Det var hocky på tv och jag hade ingen större lust att kolla på det så det blev att ligga i sängen och kolla på den andra tvn och då är det ju så lätt att somna... Men vaknade av att hon som bor brevid typ hade någon fest eller nått annat, dom skrattade hysteriskt och då menar jag verkligen helt hysteriskt! Så Andreas blev så irriterad så han har sovit på soffan inatt medans jag kunde somna om som tur va. Sen vaknade jag vid 4 igen av att dom startade om festen, skit jobbiga! Tycker att det är något onödigt att stå och skrika till varandra mitt i natten. Men jag tänkte det att hon kommer få höra skrik sen när Bullen kommer så då ska hon allt få, haha!!!

Nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv och ska snart diska. Jag och Andreas "tävlar" om vem som kan diska mest till jul och jag leder med hela 3 poäng och mer kommer det att bli, haha!

Hoppas alla får en bra dag fast det tråkiga vädret....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0