Helg

Min helg började redan på torsdag kväll då jag har varit ledig sedan fredag. Så i fredags hade jag först en skön förmiddag hemma sen drog jag ut till marieberg och kollade lite i affärer, köpte min första julklapp :) Tänkte om man kunde hitta någon fin topp till julborde och när vi ska ut och bowla med jobbet men icke. Ska gå till Våra små någon dag där jag har hittat en jätte fint linne som jag är sugen på. Sen träffade jag Sussi på hennes jobb och så åkte vi vidare och köpte kattsand och sen till Ikea. Köpte lite små saker, en skallra till bebisen :)

I lördags träffade jag Pia, Jessica och Fredrik från universitet på stan och tog en fika med dom, hur trevligt som helst!! Har verkligen saknat att umgås med dom. Alla har barn nu med och sen ska vi ha i mars så vi ska ha en träff sen i vår och då ska vi ta med alla barn :) Sen träffade jag mamma och pappa som var på stan och följde med dom och åt mat på Efasos, eller mamma bjöd mig. Tack mamma!!

Mamma fick för sig att hon skulle köpa en dator så idag var vi med dom till Netonnet och köpte en dator till henne. En jätte liten sak som hon ska ha när hon släktforskar, jätte fin! Vi var även till Rusta där jag köpte gardiner till sovrummet till jul, helröda. Var till Siba och köpte ny kolsyra till maskinen med.
Nu på kvällen har jag varit hemma hos Sirpa, en jobbarkompis. Där vi hade en lite träff med jobbet. Var trevligt men lite stelt. Blev att åka hem ganska så tidigt då Linda som hämtade mig inte kände sig helt ok. Sjung lite singstar men det gick så där med tanke på att spelet var ganska så konstigt och det inte gick att sänka volymen.

Imorn är jag ledig med, då ska jag till barnmorskan på kontroll och sen kl 18.00 ska jag och mamma hem till Linda i Ervalla på ljusparty, ska bli trevligt :)

Nu kollar jag och gubben på film, g-force haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0