Mörkt ute

Jobbade till kl 17 idag och hjälp vad mörkt det var ute på skolgården. Var så mörkt att vi nästan tappade bort en av barnen, hihihi.

Nu har jag tre härliga dagar då jag börjar kl 7, underbart..... eller inte!!! Usch, tycker inte om det här nya schemat. Men nu har jag bara 3 månader kvar att jobba sen blir det att vara mamma ledig och bara vänta på att Bullen ska komma, längtar!!!!!

Den 11/12 ska vi ha julavslutning med jobbet, ska bli mycket trevligt! Blir att åka hem till Sirpa och umgås lite först sen vidare till Strike och bowla och äta mat och sen gå ut på krogen. Var typ i maj sissta gången så det är ett tag sedan. Börjar redan planera vad jag ska ha på mig, hihih.
Och den 28/11 så vi ut och äta julbord, vi blir runt 30 pers som ska åka till Karlslunds herrgård, ska bli väldigt trevligt :)

Nu ska jag nog ta en rostad smörgås och kolla lite på tv innan det är dags att sova....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0