Onsdagmorgon

Sitter på jobbet just nu och börjar jobba om ca 15 minuter. Har varit uppe sen kl 05.00 idag, vad göra man inte för jobbet. Och imorn kommer det bli lika tidigt, ska ha samtal med en av föräldrarna. Första utvecklingsamtalet jag har men jag har ju samtals metodik i min utbildning så det borde inte bli några problem.
Fick sluta 2 timmar tidigare igår för att Sirpa tyckte att jag är så mycket på jobbet och lägger så mycket tid här så jag fick sluta tidigare. Ska även försöka göra det idag.....
Längtar tills bullen kommer ut så vi kan få mysa hela dagarna!!! Är 110 dagar kvar innan det är dags men tiden har gått så himmla fort fram tills nu så jag hoppas att de sista veckorna går lika fort!! Vill ut och gå med vagnen och bara vara mamma :)
Nu ska jag fixa lite te och sen är det dags för frukost med de två barn som är här nu på morgonen...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0