Godmorgon!

Idag vaknade jag på strålande humör, riktigt skönt att vakna helt utvilad. Bullen i magen håller dock mig vaken då och då när h*n sparkar som bara den fast det är mysigt så jag ska inte klaga :)

Hade en trevlig helg i Karlskoga, dopet var dock lite rörigt då tre små barn sprang fram och tillbaka i kyrkan hela tiden men Edvin Gustav Anton Owén var mycket duktig, han ville plaska lite i vattnet han med som prästen, hihi.
Var hemma hos Aron och Mikaela på söndagen och spelade spel, var mycket underhållande. Todde att varje människa kunde göra situps men inte lilla Aron heller, skit roligt! På kvällen firade vi Annika som fyller 18 år på tisdag :)

Idag är det föreläsning på Conventum som gäller, kommer träffa väldigt många personer där som jag har jobbat med tidigare, mycket roligt!!! Sen på eftermiddagen ska vi till Naturens Hus och ta våran friskvård som vi har på jobbet. Bara att hoppas att det inte börjar regna för då kommer jag nog att åka och simma i stället...

Ska åka till Ikea ikväll med, mycket bra! Ska köpa en hylla till toan så vi får bort den vi har nu, inte så snyggt. Sen blir det att gå in en sväng på babbyproffsen med, jippiiii!!!

Nu ska jag göra mig klar och sen dra upp på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0