Godmorgon!

Var uppe kl 5 idag för att åka med bussen till jobbet kl 6, trött!!! Hade en monster dag igår med, jobbade typ i 12 timmar och sen när jag kom hem vid 9 så var det bara att krypa ner i sängen så jag skulle orka upp idag. Känner mig otroligt social med Andreas... Men på fredag är båda lediga så då ska vi ha en mys dag tillsamman :) Ska försöka sluta en timme tidigare idag, får se om jag lyckas.

Vårat jobb har även fått besök av små möss, de springer omkring här inne och letar efter mat. Jätte roligt att mötas av en liten mus när man ska ta fram något ur kökslådan, haha!

Linda min arbetskamrat var på UL i måndags och fick reda på att hon ska ha en vecka efter mig, jätte roligt! Tänk om vi kommer in på BB samtidigt, hihih :)

Nej nu ska jag gå och dricka en kopp te och får se om kroppen vaknar

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0