Har varit och simmat

Trodde att det skulle vara vuxen bad idag men där hade jag fel, det är ju lov så det var öppet för alla så det var lite folk om man säger så. Men det var över 30 grader i vattnet så det var skönt. Fick så ont i knät efter ett tag så det blev bara 1000 m idag.

Såg en jätte stor älg förut när jag åkte hem med bussen, tur att den stod där den stod och inte på vägen, då hade det blivit en fin smäll.

Fick reda på idag att jag får förlängt på jobbet med, ska jobba till 1 februari. Känns både skönt och lite jobbigt men tanke på att jag kommer nog vara ganska så stor då och magen kommer att vara ivägen. Men samtidigt kan jag vara hemma med Bullen längre tid :)

Imorn kommer min bror hem och då ska jag och Andreas hem till Björkhaga och äta taco och sen på lördag blir det att åka hem till mormor och fira henne :)

Köpte glögg idag med, blir att dricka lite sen, gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0