Jobba imorn

Då var semestern slut för den här gången men snart är det jul och då ska jag försöka få  vara ledig hela julen.
Idag har jag varit ute och cyklat nästa hela dagen, tog en sväng upp på stan och köpte saker inför kortet jag ska göra till mormor som fyller på söndag. Kollade om jag kunde hitta några svarta mamma byxor eller jeans leggins och det var ju inte det enklaste. Får helt enkelt aceptera att jag inte kan ha såna leggins....
Sen tog jag en sväng till Mega för att kolla om jag hittade någon bra och billig jacka men kom på att det är lite onödigt att köpa en jacka som jag kan ha en månad till så det blev ingen. Men jag köpte ett par vantar till Andreas, en topp till mig och en liten söt halsduk till Bullen :)
Sen tog jag cykeln till Plantagen och köpte blomma som jag har planterat i en liten grupp till mormor, ska även sätta i 2 triss lotter till henne.
Nu ikväll är Andreas ute och dricker öl med Martin (hans c-uppsats kompis) och hans sambo Sofie. Så jag har haft lite fotspa här hemma, mycket skönt :)
Bullen hoppar som en liten galning i magen, igår såg jag till och med hur det rörde sig, jätte häftigt!

Så här fint blev det på toan, Ida och Maja var ju självklart först med att testa hyllan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0