Mätt

Har varit hemma hos mormor idag och firat henne, hon fyller 79 år imorn. Och hon bjöd på först mat, klyftpotatis och fläskfile, glass som efterrätt. Sen blev det fika med massor av kakor och tårta, något fullt i magen!

Ikväll är Andreas ute och dricker öl med Oskar och Nisse så jag och katterna sitter och kollar på tv eller Sven är på jakt efter Maja, hon har det inte lätt inte, haha!
Imorn ska jag träffa Sussi på stan och äta mat, ska bli mycket trevligt. Får se vart vi hamnar, är sugen på något som jag inte brukar äta så ofta typ tapas eller nått sånt.

Sitter och kollar på internet om jag kan hitta några svarta byxor som är mamma byxor. Tänkte ha det när vi ska ut och äta julbord och det är så bra med svarta byxor för det passar till allt. Men det verkar vara väldigt svårt att hitta några, typiskt!
Låg här och kollade på magen förut och hjälp vad den hoppar, ser helt sjukt ut men det är mysigt för då
vet man att det är något där inne :) Får bara hoppas att Andreas får känna något snart med...

Hoppas alla har en mysig all helgona!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0