Nu är det dags....

att börja skriva lite här igen. Har ju inte gjort det på ett tag och nu när vi ska ha en bebis i mars så blir det nog att skriva mycket om det med. Kommer fortsätta göra mina kort så klart. Ska göra ett tills nästa helg då vi ska på dop i Karlskoga, Andreas kusin som har fått barn. Har redan tänkt ut hur kortet ska se ut :) Och sen ska jag även göra egna julkort iår, vet även hur de ska se ut eller jag har en idé hur de ska se ut...

Nu har det börjat röra sig jätte mycket i magen och det känns så bra för då vet man att det är något där. Får hoppas att det börjar kännas på utsidan snart med så Andreas får känna.

Och snart är det jul med, älskar jul!!! Och så får vi se om jag kan/får jobbar i januari annars blir det att gå hem i jul från jobbet och sen bara vänta på att bebisen ska komma fram, hihih. Andras ska börja söka jobb nu med, fast det kommer ut mer lärar jobb närmare jul.

Ikväll kommer kga maffian och ska äta mat här, ska fixa 3 rätters. Ska bli jätte trevligt tycker jag :) Så nu ska jag åka hem till mamma och sno lite svamp av henne, hihihi

Ha en trevlig dag!


V.18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0