Söndag

Har haft en mycket skön söndag med mycket disk och fixat dit den sista ljungen på balkongen. Hade mycket trevligt igår men är man van att gå och lägga sig vid 22 tiden så blir man völdigt trött när man är uppe til 23.30, hiihi. Blev mycket skratt igår och mycket prat om allt möjligt.
Jag och Andreas var ute och gick en sväng förut i skogen, skönt att komma ut ett tag men jag är så trött i huvudet, vet inte varför....
Kollar just nu på film, Transformes, den slutar snart så då blir det lite mat.
Den här veckan jobbar jag bara 4 dagar, har min lediga fredag den här veckan. Så då ska jag och Andreas upp på stan och kolla barn vagn och fixa dop present till Edvin. Vi ska ha en rikigt mys fredag eftersom han jobbar på lördagar så blir det aldrig av att gå på stan och äta mat och umgås. Sen på lördagen åker vi till kga på dop och på söndagen ska vi fira Annika som fyller 18 :)
Nu ska vi kolla klart på filmen.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0