Fika

Idag har Alice mormor och gammelmormor nr 2 varit här och fikat. Hon har även haft på sig en klänning och strumpbyxor som jag hade när jag var liten, så söt :)
Har varit underbart väder ute idag så jag och Alice tog en promenad på middagen. Var så varmt så till och med jeans kjolen åkte på. Den är en mamma kjol men jag har beställt en vanlig jeans kjol från H&M som jag hoppas kommer snart.
På lördag kommer min bror hem, ska bli trevligt :) Då ska vi åka till Marieberg och kolla, han har inte varit där sen dom gjorde om. Ska hoppa in på Skopunkten och kolla om jag kan hitta några skor, typ sneakers som jag kan ha till kjolen och jeans leggins.
Igår var jag ute och gick med mamma och pappa men jävlar vad kallt det var!! Sen åkte vi hem till dom och grillade, mycket gott :)

 Alice med gammelmormor

 Alice med mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0