Hmmm....

Har mycket funderingar om dop just nu. Vi ska döpa Alice men vet inte riktigt hur. Jag skulle vilja ha själva cermonin ute nu i sommar men Andreas vill att vi ska vara i en kyrka. Så nu har jag ändrat mig, funderar på Karlskogas kyrka och sen vara utomhus efter det för att fika. Men vart ska man vara då... tänk om det är dåligt väder...kan man hyra församlingshemmet i kga fast vi inte tillhör den kyrkan...vilka ska man bjuda??
En sak som är ganska så säkert är hur tårtan ska se ut eller jag har många tankar kring hur den ska se ut. Tänkte beställa utstickare som är som blommor och blad och sen sugerpaste. Blir nog en vit tårta med röda och rosa blommor. Får hjälp av Annika med att baka kakor och sånt, mycket bra :) Hmmm....

Idag har Annika och Anna-Maria varit här och träffat Alice. Jag och Annika spelade lite Wii med, var ett tag sedan om man säger så.
Nu ska jag ge Alice lite mat sen ska vi sova :)

 Annika, du är bäst bara så du vet det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0