Massage

Idag har jag och Alice varit på babymassage, var väldigt mysigt! Alice sov dock under hela tiden så hon var väldigt avslappnad :)
Gick in en sväng på BVC där dom har en våg utanför som man kan väga bebisen på, Alice väger nu 4 kilo!! Fast hon hade kläder på sig så man får väl räkna bort några gram , hihi.
Tog sedan en långpromenad, härligt med blåsigt!
Har börjat använda brun utan sol kräm då jag tänkte bli lite brun innan sommarn och tills studenten då jag tänkte ha en fin klänning på mig. Ser bra ut men händerna blir ju jätte fula fast man tvättar dom noga efter. Så nu blir det att använda hanskar när den ska användas. Ska försöka sola i helgen med tänkte jag...
Vad lätt det är att skriva med en liten bebis som vill ha mat i famnen, hihihi
På söndag ska jag och Alice på äventyr med mina föräldrara, ska åka till Hjortkvarn och kolla på påskliljorna som tydligen ska blomma överallt där. Sen blir det nog lite fika ute i skogen, det hör ju till :)
Nästa onsdag ska jag och Andreas göra en rolig sak, mer info kommer ;) Ska även åka och kolla på en kyrka som ligger i Karlskoga och se om vi ska ha dop där. Har fått för mig att sy en dopklänning till Alice, får se hur det går.
Ska åka buss till Karlskoga då och när vi hoppar av bussen så kommer Bella och söta Ozzy vänta på oss för då ska vi ta en promenad innan jag ska möta Andreas, mysigt och trevligt :)
Snart kommer Andreas hem och då blir det lite mat, fisk och potatis :)
Ha en trevlig kväll

den här är riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, nu blev man ju inte ruggigt nyfiken på vad det är för busigt du och Andreas ska hitta på på onsdag. Aja, jag kanske får veta när vi ses då om inte före-eller? :P

4 kilo! Madame växer fort! Fast ett halvt kilo var nog poopoo i blöjan tror jag hihi. Näää kiss & bajs-humor= nu är jag trött. Nattis!!

2010-04-22 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0