VÅR!!

Det är verkligen vår ute nu och det är så härligt, njuter!! Så skönt att man är hemma nu med så jag har all tid i världen att bara njuta.
Det blir många och långa promenader nu med. Igår så skulle jag och Sussi gå en sväng i stadsparken men det slutade med att vi gick till Naturenshus fram och tillbaka. Hade till och med träningsvärk på kvällen. Idag skulle jag gå och köpa blöjor till Alice men det går inte att bara gå till affären på en gång, nej man måste ju ta en liten extra sväng. Så jag gick genom stjärnhusen till mammas jobb där det blev en kopp kaffe sen gick vi vidare till affären.
Alice har blivit ett riktigt litet matvrak, hon äter tills hon kräks. Så förut när hon fick mat så kräktes hon jätte mycket så det var bara att ta fram badaljan och bada henne. Hon verkar tycka att det är väldigt skönt att bada nu med. Nu får man även mer kontakt med henne, märker att hon blir större och utvecklas. På morgonen när vi myser i sängen så tittar hon på mig och sen får jag ett litet leende, så mysigt. Hon försöker även att skratta men det är lite svårt, hihih.
Imorn ska min mamma vara barnvakt åt Alice på stan när jag ska klippa mig. Ska bli så skönt att bli av med de slitna topparna och kanske få en liten ny frisyr med. Ska behålla mitt långa hår som jag har fått nu men skulle vara trevligt med något nytt med. Just nu är det uppsatt som gäller så...
Andreas har redan gått och laggt sig för han var så trött, förstår jag om man går upp kl 5 på morgonen och kommer hem vid 19 tiden på kvällen. Vet bara hur trött jag var när jag hade så långa dagar på jobbet förut, usch!
Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0