Dop

Nu var det ett tag sedan jag skrev men det har varit mycket nu sista veckan. I lördags var det dop för söta Alice. Hon hade inte sovit så mycket så hon var inte så glad i kyrkan men det gick bra. Sen var jag jätte stressad med för jag skulle göra tårtor innan dopet och bottnarna hade mamma och pappa i sin bil och de kom alldeles för sent. Tårtorna blev inte så bra jag hade tänkt mig med tanke på det och sen att jag inte fick den sugerpasten jag hade besällt heller... SUR!
Bella var så duktig som läste i kyrkan, jätte fint! Och sen kom underbara Anna med sin underbara söta dotter Wilma, verkligen jätte söt liten tjej! Så roligt att träffa Anna igen, fattar inte varför det ska vara så svårt att få till en träff. Det tar ju bara 2 timmar med tåget till Stockholm.
Alice fick jätte fina saker, halsband, armband, nallar, fonder mm och av mina föräldrar fick hon en konken ryggsäck med en liten termos i, så söt!
Imorn ska vi åka till Kolmården och bara ha det skönt och titta på alla djur :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0