Snöig lördag!

Vilket väder det ska vara ute, kan det komma mer snö?! Tycker att det ska bli vår nu så att alla fina blommor slår ut och det blir varmt ute. Tänk, ta vagnen upp på stan, köpa en glass och sätta sig vid slottet och bara njuta. Jag längtar!!! Det ska tydligen vara trädgårsmässa i slutet av mars som mamma och jag ska gå på, känns något långt borta just nu...
Idag jobbar Andreas på systemet som vanligt och sen när han kommer hem ska vi försöka ta oss till Karlskoga till Masken och Bella. Vi ska dit och äta mat och bara umgås och det ska bli så trevligt!! Får jag träffa Ozzy med, deras söta hund :)  Blir nog att sova kvar hos hans föräldrar om snöandet ska bli värre till kvällen.
Bebben lever runt som bara den i magen, sparkar inte längre utan rör sig mest. Det är inte skönt när den typ stoppar in fötterna under revbenen och grejar, aj aj! Får hoppas att den vill komma ut nästa vecka då Andreas är ledig men vi får väl se....
Jag älskar att diska nu föresten, det går så enkelt när man har diskmaskin. Bara att göra mat och baka och sen stoppa in sakerna i maskninen och trycka på en knapp. Det är lyx enligt mig nu, haha! Helt sjukt att man kan kalla en sån sak för lyx :)
Nej om man kanske skulle göra något vettigt nu i stället...
Ha en bra dag i stormen!

Ps: A-M, nej jag fick inte blommorna av Andreas...................



Bjuder på en bild från Fryksås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0