Söndag

Igår var jag och mamma på stan och jag orkade gå längre än vad jag trodde. Köpte det sista inför Bullens nedkomst med, ammningsbhar och lite såna saker. Köpte även tre bodys som det stod i love mam och i love dad på, jätte söta! Mamma köpte tyg som hon ska sy påslakan av till spjälsänge.
Sen på kvällen så kom mamma hit och jag fixade lite mat och kollade på tv. Pappa kom hit efter jobbet med för mamma ville inte gå själv hem med tanke på allt som har hänt nu på sista tiden i stan.
Andreas var ute med sina jobbarkompisar igår från systemet, sista dagen han jobbade. Så det var till Stallyktan och åt mat och drack öl. Så när han kom hem så snarkade han som en liten tok men tillslut blev han tyst, SKÖNT!!
Jag har sovit ganska så dåligt inatt, vaknade av att Bullen hade hicka och grejade för fullt i magen. Skulle vara väldigt skönt om den ville titta ut idag, enligt mina beräkningar är det ju dags idag med. Så jag får väl springa lite extra eller nått sånt idag :)
Imorn firar jag och Andreas två år, tiden går fort!


 Så snyggt kort, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0