V.37

Idag har jag gått 37 veckor så det börjar närma sig att bebben tittar ut :) Var uppe vid 5 imorse och hörde fåglarna kvittra vår, underbart! Så jag gick och la mig igen och drömde om cykelturer och vitsippor som blommade. Men sen när jag kollade ut genom fönstert så var det lika mycket snö i alla fall. Längtar verkligen till våren nu, ska bli så skönt! Gå ut med vagnen, inte behöva ha stora stövlar på sig, att kunna ha skinjackan igen, att det blir varmt och solen lyser, LÄNGTAR!!!
Var till barnmorskan igår och allt såg bra ut, fick någon medicin för att jag ska sluta klia så mycket men jag fick ont i huvudet av den så det blir nog bara att ta den på kvällarna. Bullen är inte fixerad än för bm kunde röra på den upp och ner men inte åt sidan så det är på gång snart.. Längtar så mycket efter våran bebis!!! Ska dit den 22 igen och hoppas att det är sista gången. Den 15 ska vi till USÖ och gå på information som förlossningen har.
Idag ska jag försöka få bort lite nosavtryck som är på fönstret i vardagsrummet och sen ska jag byta gardiner. Känns lite trisst att julgardinerna fortfarnade sitter uppe, hihihi :)


 Tänk när det är så här fint ute :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ja Helena, sitter julgardinerna kvar så är det nog dags att göra nåt åt det nu. Tänk om bebben kommer ut, ser julgardinerna och tror att han kommit ut på tok för tidigt och hoppar in igen :P

Fasiken, ska verkligen försöka att få tummen ur och komma och hälsa på snart.Puss

2010-02-09 @ 11:56:15
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0