Aj aj!

Nu är jag faktiskt trött på att ha sammandragningar hela tiden och det verkar bli värre desto kallare det är ute, blir så trött. Har liggat i sängen i 2 timmar och nu har jag ont, borde väl jag inte ha om jag har vilat....
Var dött på jobbet idag med, lite barn och många fröknar. Har dock under de här två dagarna lyckats "utbilda" två av mina arbetskamrater hur man fixar med bilder i datorn. Har även laggt över bilder från en barndator till en vuxen dator. Sånt som man inte hinner de andra dagarna då det är fullt upp med lek och blöjbyten.
Vill att det ska bli mars nu så bebben kommer någon gång!! Drömmde inatt att jag var ute och körde en jätte stor vit emmaljunga vagn som var skit svår att köra. Vet inte varför den just var vit men det betyder säkert något jätte bra, haha!
Idag har jag gått hela 31 veckor fulla så nu är jag inne i v 32, helt sjukt vad tiden går fort!

Barnet

De sparkar du känt tidigare är nu mer som knuffar eftersom barnet börjar bli för stort för att röra sig fritt i fostervätskan. Barnets lungor förbereder sig inför den riktiga andningen. Kroppens viktiga organ och nervsystem fininställs. Underhudsfettet som det varit magert med tidigare har nu vuxit till och barnet ökar snabbt i vikt. Nu utvecklar barnet förmågan att svettas.

Vikt 2 kg.


Info från vardgarden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0