Gott nytt år!

Hoppas att alla hade en trevlig nyårsafton igår! Själv så hade vi bjudit över mina föräldrar så de var här på tre rättersmiddag, mycket trevligt och gott!
Det här året är ju när allt kommer att hända och det känns så bra :) Kommer ha en liten bebis här om 9 veckor, max 11 veckor om jag går över tiden vill säga. Vara hemma med en liten sak och bara mysa och ta promenader med vagnen, tror att det är det jag längtar efter mest. Jobbar nu bara 15 dagar till sen är jag ledig i en månad och sen börjar mamma ledigheten.
Idag har vi verkligen inte gjort nått så jag är lite lätt utråkad just nu, ska ta och fixa lite kvällsmat då jag låg i sängen och kollade på tv och grejade med datorn typ hela förmiddagen, härligt :)
Hoppas alla får ett rikgit bra 2010!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0