Lördag

Idag har det varit en skön lördag, fixade lite här hemma på förmiddagen när Andreas var och jobbade. Har tagit bor julkulorna som jag hade i fönstret och ställt dit mina vanliga lampor igen. Har inte bytt gardiner så det får vara röda gardiner till feb tänkte jag. Ska låna mammas symaskin och sy egna sen. Kommer ju ha massor med tid då så då får man passa på att göra såna saker.
De ringde från Saker och Sockor igår med och frågade om vi ville hämta vagnen tidigare och om vi gjorde det så skulle vi få 1000 kr rabbat, ja tack! Så jag sla upp på stan på fredag och hämta ut den, nu blir allt ännu mer verkligt :)
Var till BM igår med och pratade om mina sammandragningar och det får man helt enklet bara acceptera så det blir typ att sitta på en stol på jobbet och se de andra jobba. Men jag tror att jag bara har 12 dagar kvar att jobba nu så... Fick även reda på att jag har jobbat 2 timmar för mycket i 7 veckor så nu har jag jobbat extra 14 timmar, funderar på om man kanske kan ta ut dom någon dag. Kanske ska ta ut dom sissta veckan, då jobbar jag bara måndag tisdag i så fall. Får se vad de säger på jobbet om det.
Allt såg bra ut med Bullen och jag fick en jätte bra barnmorska med, jätte nöjd med henne! Märktes att hon tyckte om sitt jobb.
Ikväll är Andreas på sin examens fest, de skulle hem till en tjej förts och äta och sen gå ut. Tycker att han har varit jätte duktigt som är klar med skolan och ska börja jobba på måndag. Är jätte stolt över han!
Nu ska jag och kissarna forstätta titta på Robinson och mysa i soffan

Älskar dig gubben!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så skönt at allt var som det ska med bebben. Men stackars min gumma som har så ont:/ inte bra ju.



Kram

2010-01-12 @ 22:06:51
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0