Saaabbbbb!!!

Nu är det klart! På fredag hämtar Andreas våran fina Saab 9-5. Ska bli så skönt att ha en bil med tanke på att vi snart har en liten bebis :)
Igår låg jag magsjuk hela dagen, det jag fick i mig var lite blåbärsdryck och cola men på en gång när jag drack vatten så kom det upp. Tror att det var ifrån salladen som jag köpte i fredags kväll, ska aldrig mer köpa sallad!!
Masken har varit här och fixat elen till diskmaskinen nu med så nu ska jag ringa till Essens rör så de får dra in vatten. Ska bli så skönt att bara kunna slänga in disken där och sen är det klart.
Måste ta och städa och fixa lite idag för det ser ut som ett bombnedslag i köket, jag får panik!!!
Ska även åka till Fjugesta idag och köpa Sofies bilbarnstol och kolla vad Per har för bankläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0