Usch vad jobbigt :(

Läste nyss Bellas blogg och i tisdags så var de och tog bort sin kissemiss som har varit förkyld jätte länge :( Kom genast att tänka på våran fina Katla som gick bort för ca 2 månader sen :( Sen när man blir påmind hela tiden av dessa bilder på vargarna som har blivit skjutna. Är spec en bild som gör ont att se, det är en stor varg som ligger och har ögonen öppna och tungan utanför munnen, exakt så såg Katla ut när jag såg henne för sista gången :(

Idag är jag hemma och har en sjukdag, har kommit på att det kanske inte är så jätte bra att jobba när jag inte kan göra något. Känns tungt bara eftersom jag har sagt att jag ska jobba hela januari ut... Imorn har jag min lediga fredag så då ska jag upp på stan och hämta vagnen, så mysigt!!!

Andreas är och jobbar idag, sin första dag med eleverna. Jag hoppas att han har snälla barn så de inte är såna som jag är van vid från tidigare skolor som jag har jobbat på....

Igår var Christer och Sussane här och fikade, var trevligt. Andreas fick en stor chokladask som ligger i köket och lockar på mig och sen fick han v75 spel med så klart, haha!

Ska åka till Per i Fjugesta med den 31, han har tydligen 6 kartonger med barnkläder som vi ska få titta på och sen ska vi få låna hans babysitter. Ska även få köpa bilbarnstol av Magnus och Lisa som Sofie har växt ur nu. Så nu är det bara en bil som saknas men det kommer hoppas jag :)

Nej nu ska jag ta och bädda sägen tror jag.
Ha en bra dag!


 Min älskade tant :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg du har :) Men hemskt med de skjutna vargarna!

Postat av: Camilla

Blev lite full iskratt när jag läste ditt inlägg i skrutteruttans blogg. Jag är född den 8 mars och vi köpte oxå en cresent classic när vi fick vår sladdis. Tyckte precis som du att den var sportig och snygg. Lycka till med det lilla livet!



Camilla

2010-01-14 @ 20:39:22
URL: http://minimillan.bloggplatsen.se
Postat av: Isabelle

Stackars Katla :( Men hon och Tubbe har det bra nu och slipper sina besvär. Vi vet ju att de båda hade en riktigt bra veterinär också som gjorde allt han kunde för dom. Så de ar ju i goda händer in i det sista.

Kram

2010-01-16 @ 10:54:10
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0