Är sommaren över nu?

Idag känns det verkligen som höst ute, som att vi har kommit in i september redan. Men samtidigt är det ju väldigt mysigt med hösten då man får tända ljus och ta på sig varma och sköna kläder.

Igår gick jag och Alice upp på stan och mötte Bella som har sovit över här inatt. Gick en sväng på stan och köpte hårfärg till mig då jag nu har 3 olika färger på håret, inte så snyggt! Sen köpte jag även lila ögonskugga :) Hade det jätte mysigt igår och pratade bort hela kvällen. Gjorde lite mat och sen köpte vi godis och smaskade på. Kollade på film och bara hade det trevligt. Skönt att få prata lite tjejsnack med :) Pratade om hennes mamma och det var så att jag fick tårar i ögonen när hon berättade, usch! Pratade även om deras bröllop, så underbart ♥ Så skönt att ha en vän som man kan prata med allt om och som lyssnar och förstår. Bella ska även läsa en bön i kyrkan på Alice dop :D

Är extremt trött idag bara, fattar inte varför för jag har sovit rikgit bra inatt.
Andreas är kvar i Karlskoga på PiP och kommer hem imorn, ska bli väldigt skönt att han kommer hem tycker jag och sen att både jag och Alice saknar han! Han har ju semester nu och det skulle vara trevligt att få tillbringa lite tid tillsammans som en familj.

Senare kommer mamma hit och då ska vi ut och gå en sväng och sen blev jag hembjuden till dom för lite mat, trevligt :) Kan jag sy klart klänningen idag med och mamma kan färga mitt hår, perfekt :)
Nu ska jag dricka lite kaffe så jag kommer igång. Ha en trevlig dag alla!!


Mina två älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0