Grattis bror Andreas!!!

Idag fyller min storebror hela 30 år, börjar bli gubbe nu :) Var hemma hos han i torsdags och firade. Han bjöd på god mat som vanligt och jag hade gjort goda cupcakes som vi avnjöt i Jönköpings stadspark. Fick även träffa Linn, Andreas otroligt trevliga tjej :) Hela släkten var med till Jönköping så det blev två kort på fyra genrationer.


Jag, pappa, min farmor och Alice i hennes knä


Jag, mamma, min mormor och Alice i hennes knä


Dom goda cupcaksen jag gjorde med vanlijfudge fluff på, mums!

Idag ska jag följa med mamma och pappa till Fjugesta och umgås med fam Johansson, ska bli mycket trevligt. Måste packa när jag kommer hem sen med för imorn så åker jag och Alice med mamma och pappa upp till Fryksås i en vecka. Längtar till tisdagen då jag ska till Smidgården och få massage :)
http://www.smidgarden.se/page.aspx?lnkId=22&parent=22&pid=14

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0