Hemma igen!

Igår åkte jag och Alice hem från Fryksås. Tog tåget från Mora och bytte sedan i Borlänge. Alice var så duktig hela tiden!! Jag hade bokat platser till oss och eftersom det var gratis för Alice att också ha en plats så fick hon självklart en med. När vi kliver på tåget är det självklart den vagnen som det är en trapp upp för sen var våra platser på varsin sida av gången, smart! Men som tur var så var det inte så mycket folk på tåget så vi kunde sitta vart vi ville.



Andreas kom och mötte oss vid tåget och Alice blev så glad, blev jag självklart med :) Åkte hem och grillade lite och Andras fixade efterrätt :)

Idag har vi bara varit hemma, är helt slut i både kroppen och huvudet. Tror att det är vädret som gör det med, det var 30 grader i lägenheten på förmiddagen...

Är husvakt åt mamma och pappa den här veckan med så jag ska dit och bada någon dag i Alice pool, får se om stumpan vill bada med. Hon fick en jätte snygg baddräkt av mamma när vi var i Orsa. Fick även reda på att jag fick min första bikini när vi var i Orsa med, lite roligt :)

En sån här pool har Alice men med Hello Kitty :)


Har tyvärr inga bilder att dela med mig från semestern då de ligger kvar på mammas dator..
Hoppas alla har det bra i värmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0