Skön dag!

Idag har jag inte gjort många knop. Hade en skön sovmorgon med Alice till kl 9, Andreas åkte och jobbade vid 7. Sen har jag fixat med lite disk och sånt på förmiddagen. Mamma och pappa kom förbi när de var på väg hem från Fryksås på en fika och hämtade larmdosan. De hade köpt jättefina vantar till Andreas och Alice fick ett jätte sött förkläde och sen en söt kanin. Jag fick ett armband som jag hade kollat på och sen pepparkaksformar, dalahäst och älg :)
De hade även med sig hårsmycket till Alice klänning eller det blev två hjärtan eftersom hon tog så mycket hår av mig.







Ihelgen var vi i Karlskoga och grillade och umgicks med Andreas familj, trevligt! Alice fick även sitta i en matstol som de hade kvar efter sina barn, så glad hon blev stora tjejen :)



Imorn jobbar Andreas sista dagen sen är han ledig fram till den 16 då det är dags att börja jobba som lärare igen. Ska försöka åka till Kolmården någon dag sen blir det kanske någon sväng till Nora så det blir semester på hemmaplan.

Imorn ska vi till Björkhaga och hämta en matstol till Alice så hon kan sitta med oss vid bordet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0