Tjejträff

Igår var jag och Alice på tjejträff och det var jätte trevligt! Var 3 mammor och deras bebisar som vi träffade på föräldrargruppen som vi träffade. Vi gjorde fotavtryck och provade även att göra handavtryck med det var inte lätt. Var jätte roligt att träffa dom och prata bajsblöjor och kräks, haha :)
 
Målade fötter


Resultatet :)



Tjejgänget, Trixi, Alice och Mirandra. På bilden saknas Nora som låg och sov :)

Var även hemma hos min mamma och pappa igår eftermiddag och firade min Andreas som fyllde 26 förra veckan. Jag gjorde en grymt god tårta med bilfluff och Bailys mousse, mmmmmmm!!!! Och sen var det jordgubbar på den.

Idag har mamma och jag varit ute en sväng till Ikea och Marieberg. Köpte lite saker till dopet och mamma köpte ett par skor till sig. Alice ville inte ligga i vagnen så hon satt i babybjörnen nästan hela tiden när vi var där, sötnos :)

Imorn ska vi åka till Jönköping och fira bror Andreas, både mormor och farmor ska med. Har bakat cupcakes tills morgondagen som vi ska ta med (bild kommer).

Nu är Andreas och dricker öl med sina vänner så jag och Alice ska ha en myskväll för oss själva. Prövade med palsternacka här förut och Alice tyckte att det var jätte jätte gott :) Själv ska jag äta jordgubbar med grädde nu, mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0