Underbart med kärlek :)

Fick äntligen reda på Bellas hemlighet igår fast jag har haft mina aningar om vad det kan vara :) Hon och Johan ska gifta sig den 13 augusti på Öland ♥ Så underbart tycker jag och jag är så grymt glad för deras skull!
 Kommer bli en liten möhippa här hemma efter de har gift sig då det blir lite mycket nu med dopet och allt. Kommer bli en mysig kväll och sen ska vi självklart hitta på något roligt på dagen med :) Bara att vänta nu med tills Andreas och jag ska gifta oss, inom 3 år blir det i alla fall


det fina paret ♥

Var till bvc idag med Alice gumman och nu väger hon 5570 g och är 62 cm lång, börjar bli en riktigt stor tjej nu :)
Gick en sväng till ica med och köpte lila marsipan, ska prov baka doptårtorna någon dag.
Anna och Willma kommer på dopet med, ska bli så roligt!!! Har inte träffat Anna på flera år och sen får jag träffa söta Willma nu med :)

Ser ut som att vi får vänta med husköp med eftersom jag är hemma med Alice nu och Andreas har inget fast jobb. Trivs inte så bra nu i lägenheten eftersom det är saker överallt och jag få typ städa varje dag för att ha lite ordning i röran. Så det blir att vänta och se vad som händer med jobb och sånt..... :(

Hoppas alla har en bra dag i värmen


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad söt du är vännen som nämner oss <3 men fy vilken gräslig bild på mig haha



Tråkigt att det inte verkar bli nåt husköp för er just nu. Men ni får fortsätta kika. Nåt som passar er ekonomi kanske dyker upp plötsligt. Jag hoppas det för jag vill ha er nära godingar!

2010-07-21 @ 19:14:37
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0