Kort hår

Idag har jag varit och klippt mig och blev riktigt nöjd. Dock ska frisörer alltid ha massor med kladd i mitt hår så det blir jätte fett på en gång.




Ikväll så hade Öbo en aktivitet här ute på gården, man fick pröva på att gjuta i betong. Tog med mig mamma som fick testa på och det var jätte enkelt! Bara att hoppas att de ligger kvar här ute i parken tills imorn så inte någon kommer och förstör våra fina fågelbad som vi har gjort


(En bild jag hämtat från nätet)

Idag har Alice provat på att ätit morotspure, var väldigt konstigt i början men sen tyckte hon om det, sötnosen!
Måste även få tillägga att Andreas var väldigt duktig idag då han bytte en bajsblöja på Alice när jag var och klippte mig. Han är jätte kräsmagen och självklart så passar hon på att bajsa när jag inte är hemma så han får ta det, tyckte att han var jätte duktig som klarade av det :D

Nu blir det att fortsätta kolla på tv, Andreas jobbar till 22 och Alice ligger och sover så sött :)

Ps: är jätte avis på Bella och Johan som ska hämta en otroligt liten söt hund på lördag, jag vill oxå ha en hund!!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh men guud va fint det blev med frisyren Helena! Toppenfrächt ju!tummen upp

Du behöver inte vara avis på oss för vovven-det blev ingen, inte den här gången iallafall men längre fram kanske det blir en till :D Kram

2010-06-24 @ 16:40:55
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0