Potatis

Idag har Alice fått smaka potatis för första gången och det var mycket intressant. Först satt hon i mitt knä (så som man ska göra) men jag tyckte att det gick så där. Sen satte jag henne i babysittern och det funkade hur bra som helst, hon var helt galen när hon fick potatis. Så nu ska det bli intressant och se om hon sover hela nätterna i stället för att vakna 1 gång för mat.



Mmm, gott!


I lördags var Bella och Masken här och kollade på bröllopet och sen åt vi tacos, jätte trevligt! Och vad fina Viktoria och Daniel var! Inte för jag har så mycket för just kungen och sånt men de var verkligen fina och jätte fin cermoni. Bella och jag satt och pratade med, trevligt :D

På söndagen så gick jag och mamma en sväng uppe i Karlslund, vid herrgården och fallen. Jätte fint att gå där men jag har fått ormfobi (vet inte varför, har inte haft det förut) så jag kunde bara tänka på om det skulle vara några ormar runt fötterna. Mamma hade med sig fika med så vi satte oss på en bänk och tog fram allt, självklart kommer det änder som också vill ha kex och dom var så närgående! Så vi fick flytta på oss till ett litet lusthus så att de inte skulle komma och sno kakorna. Alice fick även smaka på ett Bragokex och oj vad gott det var :)




Imorn är det dags att klippa håret till en kortare frisyr, ska bli så skönt!! Just nu har jag bara uppsatt och det är så tråkigt. Sen ska vi och handla lite inför fredag då vi ska till kga och fira midsommar med goa vänner :). Jag ska baka tårta, bilder kommer.


Alice dopklänning som jag håller på och syr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0