Stadsparken

Igår var jag och Alice till Stadsparken här i stan och träffade Jessica med Harry och Pia med Kasper och storebror, var jätte trevligt! Harry är så häftig, han lever verkligen upp till sitt namn. Han sprang runt och jagade fåglar och sen när han fick se att det finns en plaskpöl så blev han helt överlycklig och började klätar över staketet som är runt den, Harry är bara 1,5 år... Så Jessica får bra motion när hon får springa runt efter han hela tiden, hihih :)

Första gången jag träffade Kasper med, han blir 2 år nu också jätte söt! Han tyckte att det var roligt att sitta i sandlådan och kasta sand på sin storebror. Jätte roligt att träffa Pia med, har verkligen saknat dom där två brudarna :)

Kommer aldrig att glömma när vi var ute på krogen när vi pluggade ihop och Pia fick så ont i fötterna så hon stod helt still med fötterna på dansgolvet men överkroppen rörde sig. Efter det tog Pia typ tofflor och sånt på sig när vi gick ut, haha!

Jag och Jessica tog en lunch i växthuset med men Harry var tydligen inte sugen på mat så han åt kex och chokladboll som lunch, gött!

Alice sov hela tiden när vi var där, trött tjej. Var svårare att få henne att somna igår kväll så inatt fick hon ligga brevid mig, var enklast. Klippte ut tyget till dopklänningen igår så nu är det "bara" att börja sy.
Idag ska jag ut i parken och lägga mig, fick min nya bikini igår som sitter perfekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0