Stockholm

Idag ska jag, mamma och Alice åka tåg till Stockholm, ska bli jätte trevligt! Bara hoppas att Alice har en bättre dag idag än igår då hon var ledsen hela dagen. Slutade med att hon satt i babybjörnen med napp i munnen och det brukar inte hon villa ha men hon var helt slut så då dög allt tror jag.

På fredag är det studenten för Annika, ska bli jätte roligt att gå på! Ska försöka hitta en klänning till mig idag som jag kan ha då. Alice klänning är redan fixad, så söt :) Ska bara försöka hitta en liten roset som hon kan ha i håret.

Nu ska jag försöka ge henne lite mat innan vi ska gå till stationen.
Ha en bra dag i solen :)




Alic och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0