Studenten!!

Igår tog Annika studenten, jätte roligt! Var och kollade på när hon sprang ut och sen åkte traktor på stan, helt galen var hon med fast det ska man vara när man tar studenten :) Sen blev det mat och tårta hemma hos familjen Owén. Alice skötte sig utmärkt men blev lite ledsen när Annika öppnade sina paket, tror hon blev lite avis hihih.

Idag har jag varit med mamma och pappa till Nora och ätit glass men det verkar som att min mage inte tyckte att det var så trevligt. Får ont i den när jag får i mig för mycket laktos produkter. Sen var vi till Pershyttan en sväng och skulle äta mat i en tågvagn där men det var så dyrt och inte så jätte bra mat så vi åkte hem till Björkhaga i stället och åt.

Imorn ska Andreas till stockholm och hjälpa Anna-Maria flytta ihop med sin Andreas.

Fick reda på att en jobbarkompis till Andreas dog inatt av cancer. Jag känner även hennes dotter då vi har jobbat ihop tidigare. Tycker att det är så hemskt, livet är verkligen orättvist ibland. Tänker på hela familjen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0