40+1

Var ett tag sen jag skrev något här men det är bara för att min dator inte vill funka längre :( Den går inte att starta så den verkar vara helt död! Så nu får jag skriva på Andreas dator i stället. Har funderat på att köpa en ny men det är kanske inte det som kommer vara det viktigaste sen...

Igår var det BF för mig men inte kom det någon bebis för det så idag är det v 40 + 1 dag. Bara hoppas att det inte blir 2 veckor över tiden. Ska ut och gå en sväng sen, kanske kan funka lite i alla fall. Det är ju så fint väder ute nu med, vår!!

Igår så kände både jag och Andreas en liten fot rakt genom magen, så sött!! Fast mamma och pappa vill att du kommer ut nu så att vi får träffa dig, har faktikst väntat jätte länge nu.

Sussi och jag var på Plantagen en sväng igår, hon skulle köpa krukor till sin mamma men vi hittade inte några. Sen åkte vi till fröken Brogrens och fikade, ett jätte trevligt ställe! Det blir det att gå med vagnen sen för de välkommnar barn där, jätte bra! Sen körde Sussi hem mig och då blev det att baka lite, 2 olika muffins och havreflarn. Ska ha lite choklad på flarna så de blir lite roligare. Bra att ha i frysen sen. På kvällen var jag helt slut i benen, kändes som att jag hade gått 3 mil, jätte konstigt.

I eftermiddag kommer mamma hit och fikar, hon skulle sluta tidigare idag :) 

Barnet

Nu är barnet helt utvecklat och redo att komma ut vilken sekund som helst. Trots detta kan barnet stanna kvar i två veckor till. De flesta barn föds på natten.

Barnet kan väga allt mellan 2,5 och 4,5 kilo och vara 46-55 centimeter långt. Nu är det trångt därinne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0