BLÄÄÄ!!!!

Nu har jag gått 9 dagar över tiden och jag är så trött på att vänta nu! Fick sms av pappa idag att han hade köpt en videokamera men väntade på att få något att filma. Han har sagt det att han ska köpa en sån när han har fått barnbarn så nu är det gjort. Han kommer vara skitjobbig och springa runt med den där jämt. Kan tänka mig att det är roligt att ha när det är dop och sånt men han kommer verkligen filma ALLT!

Sven springer runt här hemma och jagar Maja, han tycker om henne men vet inte riktigt hur han ska visa det så hon blir skitarg på han, inte lätt att vara katt :)

Försökte göra en ny maträtt igår och det gick ju mindre bra... Var en soppa med morötter och äpple som såg jätte god ut. Kokade allt och sen skulle man ta stavmixern men den slutade fungera. Tog fram drinkmixern och den funkar ju så där och nu blev det ännu värre för när jag hällde i allt så exploderade den så det var soppa överallt till och med bakom spisen! Så det var bara att ta fram nästa maskin, matberedaren. Och det funkade inte heller bra så den blev inte slät som den skulle. Jag kunde inte äta min soppa så det blev smörgås i stället. Vilken cirkus! Så idag ska jag dra fram spisen och torka bakom den med....
Bakade bullar igår med och dom blev grymt bra, goda och stora :) Funderar på att göra kladdkaka idag och frysa in med så det finns sen.

Just nu längtar jag tills jag får gå till frissan och klippa mig och slinga håret. När jag kan ha mina nya jeans och nya Puma skor  och skinjackan, ge mig min bebis och vår/sommar!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0