En vecka över tiden

Skulle ju ha våran älskling här nu men icke. Går in i v 42 nu, helt sjukt! Är just nu iställd på att bli igångsatt. Ska på kontroll på USÖ nästa måndag om den inte vill komma den här veckan vill säga...

Har sovit dåligt inatt eftersom jag har en sambo som "äter" när han sover och om han inte gör det så snarkar han och om han inte gör det så springer han med fötterna. Han ligger alltså och tuggar som en häst när han sover, vet inte vad han drömmer om men det är grymt jobbigt att ha någon som smaskar i örat på mig hela tiden.

Igår satt jag ute på balkongen i 2 timmar i solen, jätte skönt! Det tyckte nog kissarna med, Ida la sig i mitt knä efter ett tag och bara njöt :)
Mina saker som jag har sått med börjar komma upp, härligt!

Nu ska jag väl ta tag idagens uppgifter som ser likadana ut varje dag, plocka ur diskmaskinen, plocka i diskmaskinen, bädda sängen, fixa kattlådan och plocka undan lite små saker...

 Så här vill jag att mittväxhus ska se ut i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det var en ensvis liten skrutt därinne i maggen. Han/hon verkar trivs toppenfint precis där han/hon är hihi.Stackars våran söta Helena, kan bara försöka föreställa mig hur jobbigt det måste kännas, tungt och klumpigt nu.

Och det där med en smaskande, tuggande karl bredvid sig i sängen varje natt vet jag PRECIS hur jäkla irriterande det kan vara ibland!!Det är så man blir sugen på att köra in en strumpa i ansiktet på han ibland, bara för att det ska bli tyst hehe

puss

2010-03-15 @ 14:17:47
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0