Hallå där inne!!

Tycker att det är dags att komma ut nu!! Idag är det 40+3 och jag vill inte vänta längre nu! Sen att man har folk som ringer till mig hela tiden och frågar gör ju inte saken bättre. Har stängt av ljudet på mobieln för jag blir så irriterad. Om jag inte svarar efter du har ringt 30 gånger så kanske jag inte ha så stor lust att prata men det är tydligen väldigt svårt att fatta.

Igår beställlade jag lite kläder från Bubbelroom, blev några sommartoppar och sen en klänning. Skulle vara trevligt att kunna ha den när Annika tar studenten. Som tur är har jag inte gått upp så mycket så jag kan säkert ha den men sen är man väl så blek då bara. Blir att fixa en spay bränna, blev mycket nöjd med den jag gjorde när jag tog examen.

Trodde att solen skulle visa sig idag men icke, ska bli fint väder i helgen i alla fall så det ser jag fram emot.
Kanske ska ta och bädda sängen nu med.... Man blir lat av att bara gå hemma!


 
En sån här klänning blev det som man kan knyta på olika sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0