Promenad

Idag har jag och Alice varit ute på en långpromenad, mycket skönt! Gick till Ekershallen och köpte lite mjölk och smör då vi självklart ska äta våfflor ikväll :)
Just nu ligger hon här brevid mig och grejar och låter lite, så söt!!!
Imorn ska vi åka till Netonnet för jag ska köpa mig en liten kamera som man kan ta med överallt. Den Andreas har är lite väl stor att dra runt på tycker jag. Kommer bli mycket kort på tjejen nu tror jag.
På lördag ska vi hem till mina föräldrar och grilla, gött!! Sen till påsk ska vi till Karlskoga och äta påskmat, mycket gött det med :)
Nu ska jag kolla på Solsidan eftersom jag missade det förra fredagen på BB. Alice blir föresten en vecka idag, ska bada henne ikväll får se vad hon tycker om det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0