Karlskoga

Igår åkte vi en sväng till stor stan Karlskoga, haha! Det var loppis och sen vårmarknad på stan. På loppisen var det bara massor av skit. Åkte hem till Masken och Bella så Alice fick lite mat och ny blöja. Deras katt Kasper var livrädd för bilbarnstolen, stackarn!
Sen gick vi en sväng på marknaden vilket var trevligt. Köpte en sjukt god ost som var gjord på getmjölk. Sen blev det självklart lite godis och annat smått. Gick hem till herr Aronsson och fikade hemma hos dom sedan drog vi vidare till fam Owén där vi åt mat och sedan åkte vi hem.
Idag har jag och Alice varit hemma hos mamma och pappa, har blivit mycker gående idag vilket har varit skönt för min rygg men när jag sitter ner så är det en sån obehaglig smärta i rygg och ben.
Imorn är det dags för en ny vecka, på torsdag ska jag och Alice hem till mamma och äta mat medan Andreas ska umgås med sina Prag kompisar. Sen på lördag ska vi åka till Jönköping till min bror, ska bli mycket trevligt :)



Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken superfin bild och vilket vackert namn din dotter har! :-)



Hoppas att du får en fin dag!

2010-05-20 @ 17:04:24
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0