Morsdag

Idag är det min första morsdag men söta Alice är tydligen trött idag så hon har liggat och sovit jätte länge nu :) Men det är bra det eftersom hon inte har sovit så bra på dagen både igår och i fredags så var det ingen rolig kväll här hemma. Igår så var hon så ledsen och övertrött så vi provade med allt men inget var bra. Jag tog ut henne en sväng i vagnen och då somnade hon men på en gång när vi kom in så blev hon ledsen igen. Andreas fick gå ner och hämta upp vagnen till lägenheten så jag fick köra med den inne och då somande hon så hon låg ch sov i den hela natten.

Igår var vi till Marieberg en sväng, "fick" en tunnika och örhängen av Alice i morsdagspresent. Hon var ju i alla fall med in i butiken sen att jag fick betala var ju en annan sak, hihih :)
Var grymt mycket folk där igår, skulle in på Ikea men vände i dörren då det var kö i varje kassa ner till lagret. Andreas var till Mediamarket en sväng med och det var det väldigt mycket folk med. Jag köpte tyg till Alice dopklänning med så nu är det "bara" att börja sy. Ska låna mammas symaskin tänkte jag...

Andreas har varit iväg och köpt en tv-bänk nu med, han ska äntligen köpa sin efterlängtade tv för 25 000 kr, mycket pengar enligt mig! Så imorn så han och pappa iväg och hämta den, han kommer vara helt fast vid tvn nu. Jobbigaste är ju att han ska ut i skogen i flera dagar med jobbet och då blir han utan sin tv, oj vad han kommer att sakna den ;)

Nu fick jag mer morsdagspresenter av Alice och Andreas, choklad, en hängande jordgubbsplanta till balkongen och en låda med körsbär :)


 Världens bästa mamma och mormor till Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0