Myser med min sötnos

Sitter nu i soffan och myser med Alice. Jag råkade nysa ganska så högt tydligen så hon blev rädd, hihi :) Igår var det så tråkigt väder så vi var inne och myste hela dagen. Förstår inte att man kan älska en sån här liten tjej så mycket! I eftermiddag blir det en promenad och sen ska vi hem till Björkhaga då jag lyckades räkna fel på inbjudningarna till dopet så måste vi dit och skriva ut fler.

Sven har fått någon knäpp med, skriker och har glömt bort hur man anväder toan. Funderar på om han ska få åka på lite semester hem till mina föräldrar ett tag. När Alice skriker så sätter han också igång och skriker. Alice slutar efter ett tag men han kan hålla på i evigheter.  

Imorn ska jag och Alice ta bussen till Karlskoga och hälsa på farmor och farfar :) Andreas skulle sova över där inatt så han tog bilen idag så åker vi med honom hem imorn.

Verkar som att min kompis mår mycket bättre nu och det är så skönt att veta :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0