Skön måndag

Idag har jag inte gjort många knop. Alice och jag låg och sov middag på soffan och det var så mysigt och skönt. Sen vid 17 tiden kom mamma hit så tog vi en långpromenad fast det blåste grymt kallt. Och nu på kvällen har jag myst med Alice och sen kollat på tv. Hon ligger och sover i sin säng just nu så jag ska väl oxå ta och lägga mig. Andreas blev kvar i Karlskoga ikväll, hans farmor skulle installera någon tvättmaskin som han skulle hjälpa till med.
Imorn ska jag till barnmorskan på efterkontroll. Ska prata om hur jag upplevde förlossningen och sen ska jag få mini piller med.
På torsdag ska jag hem till mamma och äta middag, ska bli trevligt! Om det är bra väder så kommer mormor dit med, var ett tag sedan jag träffade henne.
Blev klar med alla inbjudningarna till dopkorten med igår, nu är det bara att sätta in själva inbjudningen i den och ett kort på skruttan.
Nej nu är det nog dags att sova :)

 Alice och gammelmormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0