Tänker....

... just nu på en vän som inte mår så bra just nu. Du ska veta att jag tänker på dig och att vi finns här!!!


Helgen har varit lugn, var på stan med mamma i går och köpte en klänning och två toppar till mig. Sen blev det ju massor av saker till Alice så klart :) Hon fick en fin klänning av mormor och leggins. Sen köpte jag bodys som är som linnen och sen linnebyxor, jätte fina! Fick ju även köpa en solhatt till henne, ser jätte rolig ut när hon har på sig den, haha sötnosen :)

Idag har det inte hänt mycket, mamma och pappa var här på en fika och sen gick jag och Alice ut en sväng, härligt! Andreas har fortfarande ont i sitt knä så han kan inte göra så mycket.
Imorn ska jag träffa Sussi så ska vi upp på stan och köpa lim och kuvert till dopkorten och sen måste jag in på banken och fixa med mina CSN pengar, kul jul...........

Är så trött på sporten som är på tv varje kväll och snart börjar fotbollen med och då blir det väl ännu värre, hmmm.

 mammas älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0