Torsdag...

... fast det känns som fredag. Idag har jag och Alice varit hemma hos mamma och ätit god mat, köttfärslimpa och potatis och god efterrätt :) Min mormor var även där och då hon har haft jätte mycket problem med sitt hår och nästan tappat allt hår har det äntligen ordnat upp sig så nu har håret börjat komma tillbaka. Problemet är att hon inte vill hålla på och färga och greja för mycket med håret nu så det ser lite dött ut men det ska jag och mamma fixa till dopet :)
Andreas är hemma hos Nisse idag/kväll/natt. De skulle ha Prag återträff så de är väl lagom runda under fötterna nu kan jag tänka mig... Han kommer nog vara seg imorn.
Imorn är det tvätt som står på schemat sen ska jag och Alice till Björkhaga och sova där mellan fre-lör för sen på lördag morgon drar vi till bror Andreas i Jönköping.
Nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på tv
Godnatt!

Tycker att dessa är så fina men jag tycker att 900 kr är för dyrt!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh jaa Helena,de var dösöta!!Men håller med dig-lite saftig prislapp!

2010-05-16 @ 17:49:27
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0